Tossa kissaa silitellessä mietiskelin kuin pehmeä otus voi olla, toimis varmaan pesukintaana aika mallikkaasti.
Yleinen detailing -keskustelu II
Re: Yleinen detailing -keskustelu II
Minä olisin kiinnostunu noista ebay liinoista jos kimppaa saa aikaiseksi.
Tossa kissaa silitellessä mietiskelin kuin pehmeä otus voi olla, toimis varmaan pesukintaana aika mallikkaasti.
No siinähän ois kerranki kissalle jotain käyttöä!Hene987 kirjoitti:Minä olisin kiinnostunu noista ebay liinoista jos kimppaa saa aikaiseksi.
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Mä voin jeesiä laatikon tilauksessa, saan varmaan kantisalet edelleen kun senmonta paalia niitä oon tilannu
Jos joku muu sitten hoitaa jakelun jne säädöt, itsellä ei oikein oo aikaa niitä puljailla..
Jos joku muu sitten hoitaa jakelun jne säädöt, itsellä ei oikein oo aikaa niitä puljailla..
E53 X5 3.0D
http://www.iltalehti.fi/autot/2015052819767543_aa.shtml
Jaa että paras kuivausväline on lasta? Ja sen jälkeen säämiskällä..
Harjapesukin on ihan ok, sillä vaan ei pääse vaikeimpiin paikkoihin. Silti kuitenkin letku ei riitä huuhteluun kun pintaan jää pölyä joka naarmuttaa autoa.Antti O kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/autot/2015052819767543_aa.shtml
Auto on myös hyvä vahata 2 kertaa vuodessa ja sitten aina kun pesee itse niin ensin levittää liuotinpesuaine ja antaa hetki vaikuttaa ja huuhdella ennen pesua...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Mitkä ovat hintalaatusuhteeltaan parhaita pien- ja raudanpoistoaineita, joita projectechiltä saa?
AF Oblitare ja Wolf's chemicalsin DeIronizer (ainoa joka saa kuivua pintaan ja siksi hyvä mut ei niin tehokas kuin esim. Korrosol)
Korrosolissa hyvä tuoksu! 
- Stindemon
Hubba bubba purkkaa. Mmmm...JUMA kirjoitti:Korrosolissa hyvä tuoksu!
Alfa Romeo - La meccanica delle emozioni
Ennenkaikkea se, ettei haise voimakkaasti kalmalle.
Varmaan myöhässä tulee jo vastaus, mutta ite otin eilen litran korrosolia sen takia kun se on reilusti halvempaa kun muut, ja vaikkapa detailingworldin testien perusteella just yhtä hyvää kun iron-x. Minullakin on tuota wolfsia vielä litra tai 2 jälellä kun se on niin halpaa, mutta jotenkin se ei toimi niin hyvin, tai sit en malta odottaa tarpeeksi kauan..
Mihis tää perustuu (tehon arviointi siis)samunoz kirjoitti:AF Oblitare ja Wolf's chemicalsin DeIronizer (ainoa joka saa kuivua pintaan ja siksi hyvä mut ei niin tehokas kuin esim. Korrosol)
Vain YKSI LSP!
Toisten testeihinUrran kirjoitti:Mihis tää perustuu (tehon arviointi siis)samunoz kirjoitti:AF Oblitare ja Wolf's chemicalsin DeIronizer (ainoa joka saa kuivua pintaan ja siksi hyvä mut ei niin tehokas kuin esim. Korrosol)
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=337984
CarPro IronX on sanottu muissa testeissä olevan Wolfsia tehokkaampaa joten...
Itse en kyllä ole havainnut kauheita eroja nuissa raudanpoistoissa. Ostakaa sitä halvinta ja mikä mielyttää eniten. Savihan poistaa loput pinnasta, eix niin?
Itse suosittelen Korrosalia tuoksun takia sekä Ammon Plummia mikä tuoksuu vielä paremmalle
Onko muuten muillakin saman tuoksusia raudanpoistoja mitkä eivät haise ihan kuolemalle?
Vaikka tästä nyt on hetki aikaa niin mä oon ottanu näistä head-2-head vertailun (alueilla vaihdettiin paikkaa ja tokalla kerralla molemmilla alueilla ns. Yhtä monta pistettä ja kolmannella kummassakaan ei ollut yhtään pistettä) ja teho on käytännössä sama samalla vaikutusajalla. Iron X vaan ottaa sikäli turpaan että sen vaikutusaikaa ei voi pitkittää viskositeetista ja nopeammasta kuivumisesta johtuen. Sonaxin Profiline raudanpoiston voi jättää myös yhtä pitkään kun DIn ja taasen AD raudanpoisto on samanlaista kun IronX eli kuivuu tosi nopsaan.samunoz kirjoitti:http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=337984
Ja mitä brittin "muihin testeihin" viittaa niin niiden mielestä partavaahtofoamitkin on parempia koska vaahto pysyy pidempään. Ja kaikissa raudanpoisto testeissä aina arvioidaan bleedausta millä ei ole tasan mitään vaikutusta lentoruosteeseen. Vähän sama kun arvostelis shampoot värin perusteella.
Sit kun poistetaan rautaa esim. JDM tuonnista niin ei oo sama mitä käyttää - erot kasvaa. Sillon sitä huomaa heittävänsä IronXllä vesilintua.
Vain YKSI LSP!
Vähän on tietysti hankalaa kun ei sitä rautapölyä ihan herkästi silmälläkään erota. Mitäs sitten otat käyttöön kun IronX ei toimi?Urran kirjoitti: Ja kaikissa raudanpoisto testeissä aina arvioidaan bleedausta millä ei ole tasan mitään vaikutusta lentoruosteeseen. Vähän sama kun arvostelis shampoot värin perusteella.
Sit kun poistetaan rautaa esim. JDM tuonnista niin ei oo sama mitä käyttää - erot kasvaa. Sillon sitä huomaa heittävänsä IronXllä vesilintua.
Sit kun kohde on oikee niin erottaa.
Toisto toimii kaikissa, halpana pahan kohteen aineena AS Fallout Remover toimii mainiosti. Mut sitä saa lutrata sit huolella
Toisto toimii kaikissa, halpana pahan kohteen aineena AS Fallout Remover toimii mainiosti. Mut sitä saa lutrata sit huolella
Vain YKSI LSP!
http://togwt1980.blogspot.fi/2015/06/th ... s-and.html
Mielenkiintoista luettavaa tuo blogi täynnä...
Mielenkiintoista luettavaa tuo blogi täynnä...
Mielenkiintoinen näkemys tässä jutussa 
http://yle.fi/uutiset/pesetko_autosi_ko ... ta/8172670
Sieni huudettu!
http://yle.fi/uutiset/pesetko_autosi_ko ... ta/8172670
Sieni huudettu!
Katselin samaa juttua ja huvitti tuo sieni sekä kehotus vahata auto ainakin pari kertaa vuodessa. 
Parhaana kohtana oli kuitenkin ohje •Pese ja huuhdo autoa pala kerrallaan. Näinkin torjut pesuaineen jämähtämistä.
Tulee vain Fingerpori mieleen tuosta lauseesta.
Parhaana kohtana oli kuitenkin ohje •Pese ja huuhdo autoa pala kerrallaan. Näinkin torjut pesuaineen jämähtämistä.
Tulee vain Fingerpori mieleen tuosta lauseesta.
Bad company corrupts