Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Viimeksi muokannut frozzu, Su Touko 15, 2011 11:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusi jäsen ilmoittautuu! Tällä hetkellä alla on:

Näyttämön puolelta tuttu lastenkuljetusvankkuri. Jos näkyy Turun puolessa liikenteessä, niin ihan turha morjestella, se on kuitenkin rouva kun sitä ajaa. Mä poljen fillarilla enemmän kuin ajan autolla.
Saksan tuonti reilu vuosi sitten, tuotu paikallisen liikkeen toimesta avaimet käteen periaatteella ja voin lämpimästi suositella tuojaa, yv:llä yhteystiedot jos kiinnostaa.
Tollanen "keuliva mopo" on käyttiksenä. Kipeästi myllytyksen tarpeessa, pinnassa on ilmeisesti 15 vuoden pesupyörteet ja lumiharjan jäljet, niin ei pinnan kunto paljoa naurata. Claybar pitää vielä hommata, niin pääsee kokeilemaan kuinka nopeasti se lakka palaa puhki
Siinä on kivan värinen bmw myllytettäväks. 
Pakko lyödä tänne kun tuli jonkinlainen uus kuva otettua 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Hienosti kiiltää 
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Kauempaa hyvä kattoa, mutta ei läheltä 
Instagram: ahoneja
Nyt kun Golfin myin niin joudun ajamaan tummoisella vekottimella.

Ja kesäloma kun alkaa niin saa hiukan myllyä ja sealeria päälle

Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i
Jotain tollasta kotteroo minäkin metsästän passatin tilalle, tosin 5 sarjaa. Kerran tottuu tilaan niin ei pienempään ole enää paluutafloG kirjoitti:Nyt kun Golfin myin niin joudun ajamaan tummoisella vekottimella.
Onnea uudelle hankinnalle ja paljon huolettomia kilometreja!
Heheh...koskas Pasuuna on pienempiä korimalleja ruvennut tekemään?TKe_ kirjoitti: Jotain tollasta kotteroo minäkin metsästän passatin tilalle, tosin 5 sarjaa. Kerran tottuu tilaan niin ei pienempään ole enää paluuta
Mulla oli joskus aikoinaan -97 Passatti, eikä sen jälkeen ole ollut takapenkillä mun takana kenelläkään kivaa.
Autoina ollut 407 Pösö, V70 Volvo, E Mersu ja nyt 5-buimuri. Yhdessäkään ei takajalkatilat ole ollut Pasuunan tasoa. Onneks en itse siellä joudu istumaan
Mä oon 187 cm pitkä ja on aivan täysi mahdottomuus, että joku aikuinen istuisi mun takana. Joskus kun naapurin muksuja on kyydissä koulumatkalla, niin joudun silloinkin siirtämään penkkiä eteenpäin, kun niiden kengät meinaa jäädä auton ulkopuolelle.
Tosin tämä voi olla ajan kultaama muisto, että Passatissa on hyvät takatilat, koska silloin olin perheetön poikamies ja takana nukkui vain kännisiä kavereita
Tommonen on nykynen silmäterä, jota kehtaa näytelläkkin
http://dl.dropbox.com/u/29098342/IMG_20 ... 155322.jpg
http://dl.dropbox.com/u/29098342/IMG_20 ... 155254.jpg
http://dl.dropbox.com/u/29098342/IMG_20 ... 155322.jpg
http://dl.dropbox.com/u/29098342/IMG_20 ... 155254.jpg
Kuvissa hän ei ole edes puhdas,vaan pesun jälkeen on ajettu n.300km,mutta kun sattui aurinko niin sopivasti paistamaan niin kuva piti ottaa.
Onhan päivä vielä huomennakin!
^Coupen takavalot, vai onko alkuperäiset?
Eiks noi ihan normit facelift-valot ole.
Ok. Tottunut näkemään noita vaan coupeissa...
Juu,ihan normi faceliftin takavalot.
Onhan päivä vielä huomennakin!
Tällä mennään, ainakin vielä toistaiseksi

Ois muuten kohta myytävänä...

Ois muuten kohta myytävänä...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^ mmm herkullinen!
Pointsit siitä ettei etukilpeä ole ruuvattu paikoilleen, huomattavasti kliinimpi noin!
Pointsit siitä ettei etukilpeä ole ruuvattu paikoilleen, huomattavasti kliinimpi noin!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Jep, olikos ffp:llä kun tätä joskus kattelin. Myös valkoiset vilkut sopii hyvin.
Joo, kerroin sillon aikanaan autoa ostaessa myyjälle ehdottoman ei eturekkarin telineelle, se pilaa minusta koko keulan. Nykyään kilpi on kylläkin kyttien takia kiinni pikakiinnityksellä etuverkossa keskellä, kun orkkissetupissahan kilpi on kuskin puolella. Tuli nimittäin sanomista ja aika monesti, vaikka kilpi oli mukana tuulilasin alareunassa.
Modasin nuo etuvilkut kans kirkkaiks ku takana on jenkkimallin valot, missä on kans kirkkaat vilkut. Tässä kuvassa ei vaan nykyinen väri pääse oikeuksiinsa, helmiäiskeltainen orkkissävyllä.
Sais vaan nyt pestyä ton huolella joku päivä, vois ottaa sit kuviakin ku on just myllytettykin(muutamien roskien takia). Mukava et kelpaa ja onhan tosta juttua ffp:llä... 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Poikkeuksellisen siisti uudempi evo, onneks ei oo lähetty perus suomituunaukseen eli ralliart-roiskeläpät, "sponsoritarroja", takalasit tummaksi ja ajetaan vakiovanteilla.
Sit leijutaan abc:n pihoilla ku on nii nätti ja tehokas.
Mutta toi on kyllä siisti vaikkei väri oon mun silmään se paras ja spoikka vielä paikallaan.

Sit leijutaan abc:n pihoilla ku on nii nätti ja tehokas.
Mutta toi on kyllä siisti vaikkei väri oon mun silmään se paras ja spoikka vielä paikallaan.
Mukava nähdä täälläkin klubilaisia. Tervetuloa! Ja onhan tuo maukas ei siinä mitään 
Vain YKSI LSP!
Juurikin näin!EeKi kirjoitti:Poikkeuksellisen siisti uudempi evo, onneks ei oo lähetty perus suomituunaukseen eli ralliart-roiskeläpät, "sponsoritarroja", takalasit tummaksi ja ajetaan vakiovanteilla.
Sit leijutaan abc:n pihoilla ku on nii nätti ja tehokas.![]()
Spoikkaa harkitsin poiskin maalauksen yhteydessä, kun takaluukkukin vaihtui, mutta oli jotenkin liian tavallisen näköinen plus et ajo-ominaisuudet kuulema alkaa olemaan todella "huterat" kovemmissa vauhdeissa. On sillä spoikalla ihan oikeasti vaikutusta, painaa kuulema perää alas 120km/h vauhdissa noin 40kg verran(jos nyt muistan oikein lukemat).
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Juu, kyllä olen samaa kuullut kahdeltakin kaverilta että vaikuttaa, toisella olikin pois spoikka ja sanos että juurikin kovemmissa vauhdeissa huomaa eron.
Mutta mä olenkin näitä all show, no go - jätkiä
Mutta mä olenkin näitä all show, no go - jätkiä