Akaan miljönäärit täällä leuhottaaharrik kirjoitti:Pääsee paljon helpommalla kun ostaa semmoisen auton joka on tehty hienoksi jo tehtaalla esim. Jaguar S type vm. 2006.
Foorumilaisten autot, mp:t jne II
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne II
Edellinen autoni oli XtypeMarkku M. kirjoitti:Kyllä aika Englantilaiset silmät pitää olla päässä jos S-Type on se "the shit".harrik kirjoitti:Pääsee paljon helpommalla kun ostaa semmoisen auton joka on tehty hienoksi jo tehtaalla esim. Jaguar S type vm. 2006.![]()
Ennemmin vaikka Ford Mondeo Jaguarin kuorissa (lausutaan X-Type), niin on huoltokin halvempaa.
Btw, miks noi S-Typet on noin halpoja?Laatu maksaa?
Ja ei, ei siinä S-Typessä ole tuo renkaan ja kaaren väli vakiona myöskään pieni. Eikä ne vakiovanteet päätä huimaa, joten samat temput olisi edessä sen kanssa.
Tuo Stype muuttui aivan eri autoksi vuoden 2003 jälkeen laatikkokin vaihtui Fordista ZF:ään.
2005 vuoden jälkeen auto muuttui vielä lisää.
Mun palkoilla toi on mielestäni erittäin kallis auto
Ai niin jos kuuluisin lottovoittajiin ostaisin tuommoisen volkkarin kuin Mikkelin miehellä noitahan on kuin raatokärpäsellä munia, näin ollen ei eroituisi massasta ja saisi olla rauhassa
Eiku nimenomaan toisinpäin. 
Mulla ei olis varaa ajella Jaguarilla, katoin joskus mitä perus huolto-osat maksaa...
Ja eihän noita saa edes millään normaalikäyttäjälle soveltuvilla moottoreillakaan. 
Mulla ei olis varaa ajella Jaguarilla, katoin joskus mitä perus huolto-osat maksaa...
.:R32
Oikeesti sinulla on hieno auto ja Jaguaariin saa osat Englannista jopa kolmas osaan versus Suomi hinnoista. 
No hieno ja hieno. Korkee & ylimaalauksen tarpeessa nyt ainakin...
Mut VW:hen saa varaosat Saksasta/Englannista varmasti 1/3 hintaan siitä mitä Jagen osat maksaa Englannista.
Ja mä oon niin köyhä, että toi VW on kulutuksensakin puolesta omaan lompakkoon paljon sopivampi kuin joku isomoottorinen Jagge.
Ja joo, tuli käytyä Kalismiitissä. Vitutti vain kuin pientä oravaa, kun satoi vettä varmaan melkein puolet tulomatkasta. Ja auto oli sen näköinenkin. Kyllä kannatti aamulla hinkata ja hipostella auto puhtaaksi!
Ja mä oon niin köyhä, että toi VW on kulutuksensakin puolesta omaan lompakkoon paljon sopivampi kuin joku isomoottorinen Jagge.
Ja joo, tuli käytyä Kalismiitissä. Vitutti vain kuin pientä oravaa, kun satoi vettä varmaan melkein puolet tulomatkasta. Ja auto oli sen näköinenkin. Kyllä kannatti aamulla hinkata ja hipostella auto puhtaaksi!
.:R32
- Drunkenmunky
///M-sport alpinweiß 530e
Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Veemäinen H&R setti, kun pienenti koko auton 
Se on kato selainen TUNING juttu, että autotkin pieneneeModifier kirjoitti:Veemäinen H&R setti, kun pienenti koko auton
///M-sport alpinweiß 530e
Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Toiset vaihtaa h&r:t madaltaaksen mut mikkod korottaakseenmikkod kirjoitti:Se on kato selainen TUNING juttu, että autotkin pieneneeModifier kirjoitti:Veemäinen H&R setti, kun pienenti koko auton
E53 X5 3.0D
Taloon muutti uusi auto, Subaru Impreza WRX STi Type R.

Kansa huutaa kuvia! ErinomaistaJolli kirjoitti:Taloon muutti uusi auto, Subaru Impreza WRX STi Type R.
Vain YKSI LSP!
Laitetaan yksi teaseri, pinta on huonossa kunnossa mutta täysin ruosteeton kuitenkin.Urran kirjoitti:Kansa huutaa kuvia! ErinomaistaJolli kirjoitti:Taloon muutti uusi auto, Subaru Impreza WRX STi Type R.

Kevlar-pohjapanssari keulasta laatikon taakse asti, Zero sportsin putkisto, Showan pinkit iskarit tarmac-jousilla (on jämäkkä alusta!), poikkitukia, puslia jne. Sisällä on lisämittareita 6 kpl ja uudemman STI:n penkit.
KYllähän se melko vinkeä peli on, subaruclubin puolelta löytyy vähän tarkemmin tietoa, lähinnä sähköjen purkamistaUrran kirjoitti:Komea laite, ja uskon että melko hauskakin
tästä

tämän kautta

tälläiseen

-
Rauhallinen Erkki
Hieno on Jollin Imppu! Kelpaisi. 
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Tälläinen ässän kikkare on pihassa. Kuvassa juuri pestynä, ensi kuussa ehkä hakemaan huomiota pintaan.

Ja nyt ei ole kopyraittitekstejä

Ja nyt ei ole kopyraittitekstejä
- pellepoliisi
Laitetaan turhaa yksi kuva tuosta kesälookista. Maanantaina kulmien säätö ja samalla nyt ainakin perä tippuu, että saa paremmin vaateriin. Saa nähdä laskenko edestä vielä jossain vaiheessa takas sen 1,5cm, mitä tuli aikaisemmin nostettua...
Muistais näyttää vanteillekin billet polishia niin kiiltäes paremmin.

Muistais näyttää vanteillekin billet polishia niin kiiltäes paremmin.

Back in Black. Listat teipattu. Iso kiitos Puolakanahon Jarille taas kerran.
Samalla lähti kaikki lamin-x kalvot poies ajovaloista, takavaloista ja sivuvilkuista. Etu-ja takarinkulat ovat nyt kromiset. Enään pitäisi asentaa lyhyemmät jouset taakse. Niin ja kaipaisihan tuo myllytystäkin.., mutta se hiukan myöhemmin sitten.

Samalla lähti kaikki lamin-x kalvot poies ajovaloista, takavaloista ja sivuvilkuista. Etu-ja takarinkulat ovat nyt kromiset. Enään pitäisi asentaa lyhyemmät jouset taakse. Niin ja kaipaisihan tuo myllytystäkin.., mutta se hiukan myöhemmin sitten.

Hyvännäköisiä molemmat Aanelkut. 
Itse veivasin alle tuommoiset semisliksit kun otin rengas/vannepaketin vaihdossa edelliset myydessä. Ajattelin että laitan heti kiertoon mutta yllättävän hyvät ajaa, pesee joka suhteessa vanhat Potenzat.

Itse veivasin alle tuommoiset semisliksit kun otin rengas/vannepaketin vaihdossa edelliset myydessä. Ajattelin että laitan heti kiertoon mutta yllättävän hyvät ajaa, pesee joka suhteessa vanhat Potenzat.

Mun mielestä on kyllä asiallista että sonikilla on Federalit everyday drivenissä
Jos itelläkin olis vaan edes vähän munaa tallella niin Subaru saisi alleen esim. Yokohaman AD08Rt 
Vain YKSI LSP!