Sama ohje on uuden ja vanhan pullon kyljessä. Tuo vanha pullo on ostettu keväällä -11 prospekt(en ole varma miten kirjoitetaan) verkkokaupasta ja sama haju noissa on ja muutaman päivän kun on hyllyssä niin aineet erottuvat kummassakin pullossajmr kirjoitti:Onko tuossa uuden mallisessa myös ohje että 1 korkillinen 4-5 gallonaan vettä? Onkohan aine muuttunut tuossa välissä yhtään?Juha U kirjoitti:Tässä ois nyt uusi ja vanha. Vasemmalla vanha ja sen korkillinen mittakuppiin laitettuna sekä vanha pesuainepullo joka on vaaleammanväristä kuin uusi oikealla puolella oleva.Vanha 10ml ja uusi noin 8 ml
Ja jännän näköistä tuo sun aine tuossa vasemmalla tuolla vanhalla korkilla. Nimittäin mulla on aine tuon oikeanpuoleisen näköistä, mutta vasemman puolen korkilla.
Yleinen shampoo-keskustelu
Re: Yleinen shampoo-keskustelu
-
Rauhallinen Erkki
Mulla ei oikein koskaan toi CW&G ole sytyttänyt. En tiedä oikein mikä siinä mulla mättää, todennäköisesti oma korvien väli. En oikeestaan koskaan käytä ylläpitopesuissa. Jos joskus, niin sitten sellasessa 3-4 korkillisen "kaikki pois" pesuissa.
Oikeestaan CG:n shampoista Glossworkz on ainoa mikä on jättänyt positiivisen muistikuvan. Silläkään nyt ei talvella tee mitään.
Oikeestaan CG:n shampoista Glossworkz on ainoa mikä on jättänyt positiivisen muistikuvan. Silläkään nyt ei talvella tee mitään.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Talvishamppoona tuota itsekin käytän juurikin sen takia, että siinä se toimii Sourpoweria ja Verryberryä sit kun lika ei ole tiukassa.
Otin juuri tyypit Dodon Basics of bling -shampoosta. Kovin on saman tyyppistä kuin BTBM, ei kuivu nopeasti pintaan, liukuvuus ehkä snadisti huonompi. Vaikea sanoa kun auto on ollut kuukauden pesemättä.
Vaahtoaa reilusti ja tuoksu on mieto ja miellyttävän raikas, minä tykkään!
Halpaahan tuo on kuin saippua, mutta se selittynee sekoitussuhteella (1:400).
Vaahtoaa reilusti ja tuoksu on mieto ja miellyttävän raikas, minä tykkään!
Halpaahan tuo on kuin saippua, mutta se selittynee sekoitussuhteella (1:400).
Nii saman hintastahan tosta pesunesteestä tulee, ku btbm on 20€ plo 1:800, basics 10€ plo 1:400.
onkos kukaan testannu tuota Chemical Guys Mr. Pinkiä,tuli tilattua pari putelia tuota että saa kesäpesuihin hieman jotain vaihtelua vaikka on noita dodon shamppoita jälkellä vielä vaikka kuinka paljon.ihan kinnaspesuihin meinasin käyttää,autofoami saa ajaa esipesunvirkaa jatkossakin.
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Mulla on puteli tuota. Ei pöljempää, pesee hyvin ja tuoksuu hyvältä!
Kovimpaan talvilikaan en ole kyllä koittanut.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Oliko Wolfsin White Satin täyttä kuraa, vai miksei se ole ihmisillä käytössä? Itse ostin BTBM loppumisen johdosta pullon.
Eikai se mitään kuraa oo, itellä on kans pullo tuota ja varsinki kesäpesuissa oon käyttäny. Luistaa hyvin ja puhasta on tullu. Jostain syystä talvella pesuaineeks on valikoitunu autowash tai citruswash&gloss, mutta voishan tota ens kerralla kokeilla tohon "talvi"kuraanki..
White Satin on loistava perusshampoo, voisi sanoa että samaa kastia Auto washin kanssa. Ei hajusteita, ei wau-efektejä fiiliksessä mutta toimii kuin tauti. Liukuvuus hyvä, ei mitenkään ylivoimainen mutta perusvarma. Olen käyttänyt tuotetta ympäri vuoden ilman ongelmia. Laimennussuhde kohdillaan,1:500= 20ml/10l joten litran purkilla pesee laskennallisesti 50 kertaa. Itselläni ei ole pahaa sanottavaa tuotteesta ja voin suositella lämpimästi muillekkin jos perusvarma ja yllätyksetön shampoo on hakusessa.
- Posambique
Tykkään itse myös White Satinista.
En keksi siitä mitään huonoa sanottavaa - se on kai se mitä siitä voin sanoa.
En keksi siitä mitään huonoa sanottavaa - se on kai se mitä siitä voin sanoa.
"Urku auki, pelti kii"
Joo, testasin.janne320d kirjoitti:onkos kukaan testannu tuota Chemical Guys Mr. Pinkiä,tuli tilattua pari putelia tuota että saa kesäpesuihin hieman jotain vaihtelua vaikka on noita dodon shamppoita jälkellä vielä vaikka kuinka paljon.ihan kinnaspesuihin meinasin käyttää,autofoami saa ajaa esipesunvirkaa jatkossakin.
Laitoin 1,5 korkkia / 15 litraan vettä. Vaahtosi kivasti ja tuoksuu sellaiselta karkilta. En osaa pesutehosta sanoa kun oli vaan hieman pölyinen ja kurainen auto.. mutta tuntui ihan toimivan. Ehkä mä kuitenkin citrus wash&glossista tykkään enempi.
Voiko Chemical Guys Citrus Wash and Gloss pilaantua vuosien saatossa
Löysin kaapin perukoilta putelin tuota joka on vm 2009, tiedän kyllä et tuo kerrostuu säilytyksessä mut oli minusta oudon näköstä. En vielä ravistellu tai aukassu purkkia.
Löysin kaapin perukoilta putelin tuota joka on vm 2009, tiedän kyllä et tuo kerrostuu säilytyksessä mut oli minusta oudon näköstä. En vielä ravistellu tai aukassu purkkia.
Pilaantumisesta en tiedä, mutta tuo shampoo kerrostuu todella voimakkaasti. Ravistele se tasaiseksi niin eiköhän se toimi normaalisti.Mika.S kirjoitti:Voiko Chemical Guys Citrus Wash and Gloss pilaantua vuosien saatossa![]()
Mulla on cwg muuttunut ihan vaalean keltaiseksi (ravistelunkin jälkeen). Uutenahan se on tumman keltaista.
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Mulla oli eka pullo vaalean keltaista ja toka kirkkaan keltaista
Samoin mulla, oma purnukan ostin ennakkotilauksena silloin kun Janne otti CGn kamat valikoimiinsa, milloin se nyt sitten olikaan. Purkki ollut säilytyksessä hyllyssä, 18-22C lämpötilassa varjoisessa nurkassa. Hyvin aine vaikutti toimivan elilen kun viimeksi testasin.Henripit kirjoitti:Mulla on cwg muuttunut ihan vaalean keltaiseksi (ravistelunkin jälkeen). Uutenahan se on tumman keltaista.
Se mikä osataan tehdään itse. Jos jotain ei osata, se opetellaan...
+1, eli niin täälläkin. Nyt kun purkista on on käytetty jokin 70-80%, niin jäljellä oleva tavara ei enää näytä samalta kuin kerrostunut purkki uutena tai sekaisin vatkattu purkki uutena. Lämpimässä on sailytelty ja sekoitettu ennen annostelua. Mutta kuten sanottu, niin normaalisti se tuntuu toimivan...iiKster kirjoitti: Samoin mulla.
-
hattiwatti
Ja täälläSLA kirjoitti:+1, eli niin täälläkin.iiKster kirjoitti: Samoin mulla.
Heitän oman 5 senttiä shampoo keskusteluun.
Bilt Hamberin auto wash: pullollisen käyttänyt. Perus hyvä shampoo kuten tiedämme.
Tuote jota pitää olla aina vähän hyllyssä ihan vaan varalta.
Ei irtoa wow fiiliksiä mutta hinta laatu suhde on enemmän kuin kohdallaan.
White satin: kerran pessyt. Tuoksu ei ollut mun mieleen eikä juuri eronnut edellä mainitusta, ostan siis ennemmin auto washia.
BTBM: puolen kymmentä pesua. Tässä on fiilistä. Tykkään. Tuoksuu hyvälle, liukuu hyvin ja vaahtoaa kivasti ja pesu tehokin on hyvä.
Ultima paint guard wash: pullollisen käyttänyt. Samat sanat kuin edellisellä tuotteella. Paitsi että vaahtoaa ehkä snadisti paremmin ja tuoksu on vähintään yhtä hyvä vaikkakin hieman appelsiinimainen.
CG mr.pink: pari kesä pesua takana. En oikeen enempää osaa noiden pesujen jäljiltä sanoa, liukuvuus vois ehkä olla parempi mutta tuoksuu karkille.
CG citruswash&gloss: RE tarjosi tyypit tästä shampoosta ja tykkäsin.
Hyvä pesuteho. Liukuu. Tuote jota pitää tilata jossain vaiheessa.
Jännällä odotan mitä fiiliksiä irtoaa CGn glossworkz shampoo jonka lisäsin seuraavalle ostoslistalleni.
Mutta yllä mainitut ovat makusteluja shampoista jotka nyt äkkiseltään tuli mieleen.
Joku testattu tuote jäi varmasti mainitsematta ja mielipiteet varmaankin muuttuu jos/kun niitä lisää käyttää.
Kiitos ja anteeks.
Bilt Hamberin auto wash: pullollisen käyttänyt. Perus hyvä shampoo kuten tiedämme.
Tuote jota pitää olla aina vähän hyllyssä ihan vaan varalta.
Ei irtoa wow fiiliksiä mutta hinta laatu suhde on enemmän kuin kohdallaan.
White satin: kerran pessyt. Tuoksu ei ollut mun mieleen eikä juuri eronnut edellä mainitusta, ostan siis ennemmin auto washia.
BTBM: puolen kymmentä pesua. Tässä on fiilistä. Tykkään. Tuoksuu hyvälle, liukuu hyvin ja vaahtoaa kivasti ja pesu tehokin on hyvä.
Ultima paint guard wash: pullollisen käyttänyt. Samat sanat kuin edellisellä tuotteella. Paitsi että vaahtoaa ehkä snadisti paremmin ja tuoksu on vähintään yhtä hyvä vaikkakin hieman appelsiinimainen.
CG mr.pink: pari kesä pesua takana. En oikeen enempää osaa noiden pesujen jäljiltä sanoa, liukuvuus vois ehkä olla parempi mutta tuoksuu karkille.
CG citruswash&gloss: RE tarjosi tyypit tästä shampoosta ja tykkäsin.
Hyvä pesuteho. Liukuu. Tuote jota pitää tilata jossain vaiheessa.
Jännällä odotan mitä fiiliksiä irtoaa CGn glossworkz shampoo jonka lisäsin seuraavalle ostoslistalleni.
Mutta yllä mainitut ovat makusteluja shampoista jotka nyt äkkiseltään tuli mieleen.
Joku testattu tuote jäi varmasti mainitsematta ja mielipiteet varmaankin muuttuu jos/kun niitä lisää käyttää.
Kiitos ja anteeks.
CG:n citrus wash&glossia tuli hankittua viimeksi, pesi hyvin omasta mielestä. En tiedä pitäiskö tuosta jäädä jotain pintaan, sheettingiä ei omasta mielestä tullut. Nertan duopolish jättää aika hyvän pinnan tuohon verrattuna...
Onko kukaan täällä kokeillut Würthin vahapesu autoshamppoota. Mitä ite käyttänyt tuota ainetta niin tuoksu on ihan siedettävä. Pesutehosta en osaa sanoa hyvää tai pahaa mutta "vahapinnan" kesto mielestäni hyvä. Tämähän on tämmöinen laiskan miehen vahausaine.
Noin pääsee helpommalla, hyvä tulee ainoastaan puhtaalle pinnalle vaha, siis pesut erikseen vahaukset erikseen.
Juuri noin. Käytän tuota pääsääntöisesti työauton pesuun ja sillointällöin oman/omien autojen pesuun. Ei tuo kesto ihan BH Finish-waxille pärjää mutta kun asuu hiekkatiellä niin ei jaksa koko ajan hinkata ja vahata. Tuolla jatkaa pinnan hylkimistä kunnes taas kiillottaa pinnat ja vetää paremmat aineet.
Tuli testattua yks pesukerta tuota Citrus wash & glossia ja on kyllä niin liukasta, että oksat pois. Todella mukava käyttää ja tuoksuu hyvältä, pesuteho ok.
Käyttis: Seat Leon 1.4TSI -13
#1 shampoo: Malco Verry Berry
#1 vaha: Waxaddict Vitreo
#1 shampoo: Malco Verry Berry
#1 vaha: Waxaddict Vitreo