Yleinen shampoo-keskustelu
Re: Vahoja, shampoita ym.
Käy kattoon jostain paikallisesta puljusta mikä myy prestan tavaraa, niiltä löytyy totakin hyllystä.. Ainakin täällä oulussa
Täytyy varmaa hakee pullo tota verry berryy ku on kehuttu niin loistavaks 
Ainakin se on pirun kallista, paikallisessa varaosaputkassa oisko ollu 41e puteli 
Nojuu kieltämättä vähän tyyristä on 
Kukas sitä taas on kehunut niin hyväksiW211 kirjoitti:Täytyy varmaa hakee pullo tota verry berryy ku on kehuttu niin loistavaks
Vain YKSI LSP!
Yks autofiksari tääl turun suunnal kehus sitä maasta taivaisiin et tulee kuulemma niin loistava pinta kun sillä pesee:D
Epäilemättä. Ens kerralla kun näät sitä niin kysy siltä lista mitä kaikki autoshampoita se on kokeillut. Itse en pidä tuota shampoota millään tapaa ylistyksensä arvoisena. Oon just kirjoittanut siitä testinkin, jos kiinnostaa lukea.W211 kirjoitti:Yks autofiksari tääl turun suunnal kehus sitä maasta taivaisiin et tulee kuulemma niin loistava pinta kun sillä pesee:D
Vain YKSI LSP!
Luinkin Urran tekemäsi testin verry berrystä:) täytyyki kysellä et millä shampoilla se on pessyt, ainakin hänen työpaikallaan on käytössä perus prestat,malcot ja nertaakin näyttää olevan..
VB on yksi suosituimmista pesuaineista täällä talliporukan keskuudessa.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Oolrait.. Ootteko kokeillu malcon ultra violet washia? Samanlaisessa pullossakin ku VB mut eri väristä vaan?:D
Sikäli ihan ansaitusti, jos laskee semmoset shampoot mitä voi saada hakemalla. Onhan se siihennähden tosi hyvää. Mutta kun hypätään siitä kategoriasta ulkopuolelle niin en pidä tuota minään kovin kummoisena shampoona. Erot alkaa huomata esipesemättömällä pinnalla tai pinttyneellä pinnalla. Likaisella pinnalla tuo ei liu'u kovinkaan hyvin, suorastaan tarraa.fibolt kirjoitti:VB on yksi suosituimmista pesuaineista täällä talliporukan keskuudessa.
^En.
Vain YKSI LSP!
Re: Sonax-vahat
Edullisuus/laatusuhde eivät kohtaa.
Mä vastaan tähän, sillä itse olen käyttänyt Ultra violettia joka ei ollut omasta mielestäni niin hyvä kuin Verry berry.W211 kirjoitti:Oolrait.. Ootteko kokeillu malcon ultra violet washia? Samanlaisessa pullossakin ku VB mut eri väristä vaan?:D
Jokaisella on mielipiteensä, mutta hyvä pesuaine VB on monen muun rinnalla. Liukkaus on ainakin puhtaalla pinnalla hyvä. Tuskin on edes tullut kinnastettua esipesemättömiä autoja, niin ei ole kokemusta miten kinnas liukuu kakkaisella pinnalla.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Kyse ei mun mielestä ole siitä pesetkö esipesemättömiä pintoja, vaan siitä että miten shampoo liukastaa "likaa". Esipesemättömällä pinnalla vaan erot käy ilmi. Oli sitä likaa miten vähän tahansa niin itse näen tuon esipesemättömän auton liukkauden suoraan korreloivan siihen, miten paljon pesu naarmuttaa.fibolt kirjoitti:Jokaisella on mielipiteensä, mutta hyvä pesuaine VB on monen muun rinnalla. Liukkaus on ainakin puhtaalla pinnalla hyvä. Tuskin on edes tullut kinnastettua esipesemättömiä autoja, niin ei ole kokemusta miten kinnas liukuu kakkaisella pinnalla.
Vain YKSI LSP!
Ite en edes uskalla pestä omaa autoani ilman että teen hyvän esipesun! 
True Dat, mä raiskaan autoani koska BSTE
Mutta toista autoa pesen kyllä esipesun kera. Mutta edelleenkin, sillä ei ole MITÄÄN tekemistä tämän asian kanssa.
Vain YKSI LSP!
Re: Yleinen shampoo-keskustelu
Onhan tuota pitkä lista shamppoita kokeiltu ja ehdottomat suosikit on yhä VB ja Dodo Juice Sour Power. BTW, kyllä Violet on aika paljon huonompaa ku VB...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Muistini mukaan sain näytepullon josku Ultra Violetia ja se jätti mustaan autoon jotain ylimääräistä pintaan kuivauksen jälkeen.
Kyllä Verry Berry on UV:seen verrattuna parempaa. Nyt käytän pääasiassa Dodo Sour Poweria kesällä ja talvella CG Citrus wash&glossia. VB on sen verran kallista että en sitä viitsi mistään tilailla kun paikallisista puljuista ei löydy.
Tänään oli tullut paketti oven taakse ja sieltä löytyy sitten Dodo BTBM ja jotain muuta pientä. Vaikka löytäisi kelppo shampoot pesuihin silti on vaan pakko kokeilla muitakin, Pesukinnas-oireyhtymä nääs.
Kyllä Verry Berry on UV:seen verrattuna parempaa. Nyt käytän pääasiassa Dodo Sour Poweria kesällä ja talvella CG Citrus wash&glossia. VB on sen verran kallista että en sitä viitsi mistään tilailla kun paikallisista puljuista ei löydy.
Tänään oli tullut paketti oven taakse ja sieltä löytyy sitten Dodo BTBM ja jotain muuta pientä. Vaikka löytäisi kelppo shampoot pesuihin silti on vaan pakko kokeilla muitakin, Pesukinnas-oireyhtymä nääs.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Mulla oli sama havainto silloin aikoinaan Mustan Volvon kanssa, kun sitä Ultravioletilla pesin ja Verryberryn kanssa taas ei ollut. Tämän takia en ultraviolettia käyttänyt kuin yhden pullon. Prestan Shamppoo conditioner oli samanlaista ja senkin kokeilu jäi yhteen pulloon. Samoja aineita mullakin käytössä. Mulla myös oireyhtymää ja taitaa 7 shamppoota löytyä hyllystä nytkin.jallu kirjoitti:Muistini mukaan sain näytepullon josku Ultra Violetia ja se jätti mustaan autoon jotain ylimääräistä pintaan kuivauksen jälkeen.
Juu shampoita on vähän turhankin paljon hyllyssä, täytynee myydä osa tutuille. Posti toi pari uutta Dodo BTBM ja CG Maxi Suds II.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Voiks niitä olla paljon? 7kpl on mun mittakaavalla äärimmäisen vähän 
Vain YKSI LSP!
Mulla oli runsauden pulaa, kun oli kaksi shampoota. Onneksi toinen loppu, niin ei tarvi raapia kaljua, kumpaa käyttäis.
Eli DJ Supernaturalilla mennään.
Jos sulla on parempi shampoo, niin Dodon PJ on luvannut maksaa sun psykoterapian
Eli DJ Supernaturalilla mennään.
Jos sulla on parempi shampoo, niin Dodon PJ on luvannut maksaa sun psykoterapian
Jokunen shamppoo löytyy hyllystä, VB:tä par pulloo, Violettia, CG Citrus wash&glossia, Dodon vihreetä ja olikohan viel jotain pari putelia...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Citrus Wash&Glossia käyttänyt kesää talvea jo muutaman vuoden. Vois tilailla seuraavaksi hyllyntäytteeksi BTBM-pullon ihan huvin, urheilun ja vaihtelun vuoksi. Ei pitäis mennä metsään sekään valinta.