Ensimmäistä kertaa autoa myllyttämässä
Re: Ensimmäistä kertaa autoa myllyttämässä
Ei ole totta, kuivunut tahna pöllähtää pois laikasta, toimii toidella hyvin ja nopeasti..itse asiassa liiallinen tahna poistuu myös mutta semmosissa paakuissa.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
hörnä kirjoitti:Tilaa Shinearamasta Sonuksen laikkoja ja Menzernaa ovat varmasti maailmanluokan tuotteita.
Tälläinen laikka?
http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=SON-SFX-1SP" onclick="window.open(this.href);return false;
Muuta?
Tohon kaveriksi valkoinen/oranssi ja musta. Tai jos rahkeet ja intoa riittää niin ottaa joka väriä.
Mitäs ekaa myllytysainetta arvon konkarit suosittelee -08 Nissan X-trail (T31) helmiäisvalkoiselle? En tavoittele mitään "absolut clarity" -tasoa, vaan pesunaarmujen poisto edellisen omistajan ja omienkin kokeilujen jäljiltä. 

Menzerna 106FA ja jos ei tunnu tehoavan niin 3.02. Laikaksi joku keskikova esim.TÄMÄ.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Tätä kyllä pelkään eniten kun vielä oma auto met.musta.
http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=30356" onclick="window.open(this.href);return false;
En nyt loppuun lukenut tuota megun topiccia mutta ilmeisesti käsin hankasi.
Onko UC noin karkeata ainetta?
Olen taas vaan uudestaan miettinyt tota UC kun katsoi tonne näyttämön puolelle. JUMA saannut hyvää jälkeä sillä. Vai pysynkö siinä Menzernassa.
Mutta UC +cyclo+musta auto+minä= Huono yhdistelmä?
http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=30356" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen taas vaan uudestaan miettinyt tota UC kun katsoi tonne näyttämön puolelle. JUMA saannut hyvää jälkeä sillä. Vai pysynkö siinä Menzernassa.
Väittäisin, että linkissä olevan katastrofin takaa löytyy ns."user error"
.
Lopputulos näyttää siltä että aine on vain läiskitty pintaan vahan tavoin, ja siitä sitten yritetty sitä pyyhkiä pois. Luultavasti ainetta on myös kulunut "hitusen" liikaa.

Lopputulos näyttää siltä että aine on vain läiskitty pintaan vahan tavoin, ja siitä sitten yritetty sitä pyyhkiä pois. Luultavasti ainetta on myös kulunut "hitusen" liikaa.
En usko. Työstä se samaan tapaan kuin menzernatkin, ei pitäisi olla ongelmaa.UC +cyclo+musta auto+minä= Huono yhdistelmä?
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Olen laiska ja vaivaan teitä mestareita, mistä sais harrastekäyttöön edukkaan mutta kohtuu hyvän kiilloituskoneen?
Autoja kiillottanut lainakoneella/laikoilla, joten omaa kalustoa olis kiva olla.
Motonetin parinkympin paskat kuumentuu jo takaluukun vedon jälkeen niin paljon ettei koneesta voi pitää kiinni, joten laadukkaampaa kaivataan.
Kaveri (fiksari) kertoi et noita made in japan vehkeitä kannattaa kattella kun ne kestää, vai?
Bilteeman cyclo mitä monet on kehunnut?
Autoja kiillottanut lainakoneella/laikoilla, joten omaa kalustoa olis kiva olla.
Motonetin parinkympin paskat kuumentuu jo takaluukun vedon jälkeen niin paljon ettei koneesta voi pitää kiinni, joten laadukkaampaa kaivataan.
Kaveri (fiksari) kertoi et noita made in japan vehkeitä kannattaa kattella kun ne kestää, vai?
Bilteeman cyclo mitä monet on kehunnut?
Mikä näissä cycloissa+kopioissa niin viehättää, yhtä epämukava kone käyttää kun puukengillä kävelis rantahiekassa 

http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing ... d_673.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; tätä on moneen kertaan kehuttu DW:llä ja tälläkin foorumilla. Pahaa sanaa en ole tuosta koneesta tainnut kuulla. täs joitain laikallisia kittejä myös
Paitsi, että puukengät ei ole halpoja ja niillä voi nyrjäyttää nilkat rannalla...Dani kirjoitti:Mikä näissä cycloissa+kopioissa niin viehättää, yhtä epämukava kone käyttää kun puukengillä kävelis rantahiekassa

Halpa ja ei saa tehtyä tuhoa, (vaikka haluais). En ota edes moraalista vastuuta jos joku saa jotain kämmättyä. Kuten nähtiin, että voi epäonnistua myös Megun Ultimate Compoundillakin sössimään...
Jospa itsekkin saisi kerättyä euroja jonoon, että saisi tuos Antton mainiteman dualpolisherin hommattua tai jonkun muun laadukkaamman ei suoravetoisen.
Joo kummasti viehättää n. 30e hinta verrattuna esim. pakotetun Flexin 400e hintalappuun. Mun mielestä tolla on hyvä tutustua hommaan ja jos/kun innostuu niin ostaa paremman.Dani kirjoitti:Mikä näissä cycloissa+kopioissa niin viehättää, yhtä epämukava kone käyttää kun puukengillä kävelis rantahiekassa
Ei se hinta vaan se epäkäytännöllisyys ahtaammissa paikoissa.
Jos hinnasta ei niin just puhuta niin ottaa vaikka tommosen DAS-6 tyylisen koneen jos pelkää että lakkapinnasta nousee jackpot tuoksu

Jos hinnasta ei niin just puhuta niin ottaa vaikka tommosen DAS-6 tyylisen koneen jos pelkää että lakkapinnasta nousee jackpot tuoksu

Tuollainen DAS-6 Pro kit voisi varmaan olla aloittelijalle sopiva vaihtoehto?
Hintaa taitaa tulla 212€ + toimitus + johdonvaihto.
Onko sonuksen ja menzernan laikoilla eroja?
Juu kyllähän toi DAS-6 Pro on paljon mukavampi käyttää, hiljaisempikin.Dani kirjoitti:Ei se hinta vaan se epäkäytännöllisyys ahtaammissa paikoissa.![]()
Molemmat varmaan päteviä. Kannattaa ottaa myös pieni tukilaikka ja 4" padeja niin pääsee ahtaisiin paikkoihin.*Kaide kirjoitti:Tuollainen DAS-6 Pro kit voisi varmaan olla aloittelijalle sopiva vaihtoehto?
Miksi vaihtaa johtoa, jos voi löytää adapterin britti->suomi pistokkeelle?Hintaa taitaa tulla 212€ + toimitus + johdonvaihto.

Tai jos tilaa suoraa prospectilta ni 169e ja siin o suomalainen pistoke jo varmaan. Hieman kalliimpi mutta itse taidan mielummin sitten tilata tuolta kun sattuu ajankohtaiseksi.JS_84 kirjoitti:Miksi vaihtaa johtoa, jos voi löytää adapterin britti->suomi pistokkeelle?Hintaa taitaa tulla 212€ + toimitus + johdonvaihto.
Toki on hienompaa varmaan jos ei tarvitse kanniskella adapteria mukana
No se johto on kyllä niin simppeli vaihtaa ettei sen takia kannata muualta tilata. Ja alkuperäinen säilyy ehjänä jos tulee takuujuttuja tms.
http://www.shinearama.co.uk/product.php ... -DAS6PROEU
Shineramalta sais kyl iha EU pistokkeen kanssa jos nyt oikeen ymmärsin

Samoin Eliteltä löytyy.
aRRtsi kirjoitti:http://www.shinearama.co.uk/product.php ... -DAS6PROEU
Jompaakumpaa voisi keväämmällä harkita.-JP- kirjoitti:Samoin Eliteltä löytyy.
Vertaa toimituskulut, padien hinnat ja aineet niin näkee kummasta ottaa....
Miten leikkaavaa toi UC muuten on asteikoilla x/10 tai jos vertaa esim. menz tuotteisiin? Mitä tuotetta lähentelis eniten?Kime kirjoitti:Tätä kyllä pelkään eniten kun vielä oma auto met.musta.
http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=30356" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Viime kesänä tutun kanssa vedettiin hänen nelosgolffinsa UC:lla läpi ja mielestäni tuo oli vielä Cyclolla laitettuna aika mietoa tavaraa. Helppo käyttää, mutta teho ei ollut ihan mitä haettiin. Onneksi Black Holella sai puutteet piiloon.Kime kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella tuota kyllä uskaltaa kokeilla kunhan muuten noudattaa täälläkin annettuja neuvoja.
-
- Site Admin
En osaa vastata kun en tykkää Megun consumer tuotteista niin ei oo tullu kokeiltua. Mutta mitä noihin mikromarringgeihin/hologrammeihin tulee niin luulen et kaveri on sipassu just aavikkorallin jälkeen mömmöt pintaan.aRRtsi kirjoitti:Miten leikkaavaa toi UC muuten on asteikoilla x/10 tai jos vertaa esim. menz tuotteisiin? Mitä tuotetta lähentelis eniten?Kime kirjoitti:Tätä kyllä pelkään eniten kun vielä oma auto met.musta.
http://meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=30356
Vain YKSI LSP!
jonno kirjoitti:Viime kesänä tutun kanssa vedettiin hänen nelosgolffinsa UC:lla läpi ja mielestäni tuo oli vielä Cyclolla laitettuna aika mietoa tavaraa. Helppo käyttää, mutta teho ei ollut ihan mitä haettiin. Onneksi Black Holella sai puutteet piiloon.Kime kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella tuota kyllä uskaltaa kokeilla kunhan muuten noudattaa täälläkin annettuja neuvoja.
Voiko tohon BH päälle heittää vielä CG Butter Wet Waxin?