AG winter wash kokemuksia
AG winter wash kokemuksia
Onko kellään kokemuksia autoglymin winter wash pesuaineesta 25 litran pänikässä? mikä mahtaa olla laimennussuhde kun en pikaisella etsimisellä löytänyt
Re: AG winter wash kokemuksia
Joskus monta vuotta sitten suihkinut pintaan ilman sen ihmeempiä muistikuvia sen toimivuudesta.. Raakanahan tuota suihkitaan pintaan. Selvä kuluttajatuotteen merkki, kun ei tarvitse itse lantrata..
Lähetetty minun HTC One M9 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun HTC One M9 laitteesta Tapatalkilla
Raakana vaan menemään. Autotallissa on vielä kanisterin loppu, mutta en ole sitä vuosiin käyttänyt. Kannattaa käyttää pois jos on halvalla/ilmaiseksi saanut.Autoglym Winter Wash - Tehopesuaine 1 litra
Ajoneuvojen päältä-, vanne- ja moottoripesuun
Winter Wash on sellaisenaan käyttövalmis pesuaine, joka on kehitetty toimimaan kylmissä ja viileissä olosuhteissa. Irrottaa tehokkaasti vaikeankin lian maalipintaa vahingoittamatta.
Soveltuu hyvin ajoneuvojen päältä-, vanne- ja moottoripesuun.
Sumutetaan pestävälle pinnalle ja annetaan vaikuttaa antamatta aineen kuivua. Pestään huolellisesti esim. painepesurilla tai käsin. Vältettävä aineen käyttämistä suorassa auringonvalossa tai muuten lämpimään maalipintaan.
Emäksinen liuotinpesuaine: Sisältää synteettisiä tensidejä n. 3%.

Raakana Winter Wash sekoitussuhde on 1:10 veteen. Kuluttajapakkaukset semmoisenaan käytettäväksi.jere kirjoitti:Onko kellään kokemuksia autoglymin winter wash pesuaineesta 25 litran pänikässä? mikä mahtaa olla laimennussuhde kun en pikaisella etsimisellä löytänyt
Raakana vaan menemään. Autotallissa on vielä kanisterin loppu, mutta en ole sitä vuosiin käyttänyt. Kannattaa käyttää pois jos on halvalla/ilmaiseksi saanut. 
[/quote]
Mikäpä mahtaa olla aineen ph-arvo?

[/quote]
Mikäpä mahtaa olla aineen ph-arvo?
Käyttöturvatiedotteen mukaan 12-13