Makrolla otetussa kuvassa näkyy, että pieni ura siinä on, mutta kuitenkin aika lievä, joten en tiedä kannattaako alkaa mitään hiomaan tai täyteaineiden kanssa pelaamaan.

Tuon Liquid Leather Scuffmaster setin tilasin sisustan värikoodilla/sisustan värin nimellä. Väri oli purkista suoraan ihan liki 100% oikean sävyistä, ei tarvinnut sävyttää itse yhtään. Mukana tuli toki pikkupurkit väriä sävyn tummentamiseen, vaalentamiseen ja kiillon lisäämiseen.Wolfie kirjoitti:Kysäseppä Detailingshop.fi. Heillä on ainakin furnitureclinicin yleissarjoja suoraan hyllyssä yleensä joista saa itse sekoiteltua sopivan. Mahdollisesti voinee saada tilaamalla suoraan sopivaksi sävytettyäkin mutta niissä on aina eroa. Korjaus jos sävytetään värikoodille niin se on sen sävyistä kuin tehtaalta tullessaan ja vanhempi nahka kun haalistuu/tummenee vanhetessaan niin sävy ei ihan täsmää aina...
Kannattaa laittaa sähköpostia ko. firmaan. Todennäköisesti saavat sävyn sekoitettua, luulisi Liquid Leatherilta löytyvän ohjeet about kaikille sisustan väreille.Kokkomatti kirjoitti:Mulla kanssa sekä ohjaajan, että pelkääjän puolellssa noita skrämmäleitä oven puolella.
Tuolta edellämainitusta linkistä en löytänyt sopivaa värikoodia omaani.
Miten toimia?
Auto on MB e320cdi, ja tuo sisustuksen värikoodi on 835.
Auton vin WDB2112261A418579.
Kysyvä ei tieltä eksy...
Saitko väriä jakkaroihin? Itse kanssa just tilasin omaan autoon saman satsin ja pakettia odotellaan nyt kuumeisesti.Peke kirjoitti:Markku M. onks antaa ohjeita/vinkkejä Scuffmasterin käyttöön?
Porsche 911 Turbo (997)groovyjay kirjoitti:Saitko väriä jakkaroihin? Itse kanssa just tilasin omaan autoon saman satsin ja pakettia odotellaan nyt kuumeisesti.Peke kirjoitti:Markku M. onks antaa ohjeita/vinkkejä Scuffmasterin käyttöön?
Tavarat tuli tuolta yllämainitusta paikasta ihan niin kuin sovittu. Reissussa sen verran etten oo kerinnyt vielä läträämään värin kanssa. Mutta sain kanssa oman auton värikoodilla. Tavarat tuli niillekin näköjään tuolta:Lowlife kirjoitti:Joo, huomasinkin, että oli jäänyt värit hyllyyn... Katsotaan kuin äijän käy, ku pääsee värien kanssa leikkimään.