Haku löysi 437 tulosta
- To Maalis 08, 2018 4:49 pm
- Keskustelualue: Säännöt & Ohjeet
- Aihe: Yksityisviestit
- Vastaukset: 0
- Luettu: 9371
Yksityisviestit
Yksityisviestit ovat poistettu käytöstä uusilta käyttäjiltä. Viestit aktivoituvat, kun 10 viestiä on kirjoitettu foorumille. Nämä 10 viestiä myös moderoidaan.
- Ti Helmi 27, 2018 7:57 am
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumi loppuu - Fake News, homma jatkuu normaalisti
- Vastaukset: 165
- Luettu: 113181
Re: Foorumi loppuu 30.4.2019??
Muutin ostikon vastaan todennäköisintä tulevaisuuden kuvaa.
- Ma Tammi 22, 2018 3:23 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumi loppuu - Fake News, homma jatkuu normaalisti
- Vastaukset: 165
- Luettu: 113181
Re: Foorumi loppuu 30.4.2018
Näin valitettavasti käy.
- Ma Tammi 22, 2018 2:58 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumi loppuu - Fake News, homma jatkuu normaalisti
- Vastaukset: 165
- Luettu: 113181
Foorumi loppuu - Fake News, homma jatkuu normaalisti
Tänne keskustelut foorumin alasajosta.
- Ma Tammi 22, 2018 2:57 pm
- Keskustelualue: Säännöt & Ohjeet
- Aihe: Foorumin lopetus
- Vastaukset: 0
- Luettu: 9444
Foorumin lopetus
Hei, Ajamme pesukinnas-foorumin alas 30.4.2018. Kiinnostus foorumia kohtaan on laskenut viime aikoina ja kävijämäärät laskevat. Pesukinnas jää elämään FB-ryhmäksi. Kiitän kaikkia jäseniä kuluneesta kahdeksasta vuodesta. Foorumi kerkesi olla tasan 8v pystyssä. Edit: yleiselle keskustelu-osiolle on av...
- Su Huhti 09, 2017 8:09 pm
- Keskustelualue: Kiillotettavat pinnat ja kiillotustekniikat
- Aihe: Ihan uusi auto
- Vastaukset: 10
- Luettu: 10584
Re: Ihan uusi auto
Kunnon pesut (liukkari, piki ja rauta), savi ja kunnon vahaus. Ei punasta Glymiä.
- Ti Huhti 04, 2017 9:39 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Aloittelija kaipaa apua.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 6133
Re: Aloittelija kaipaa apua.
Enemmän tuhoa saat aikaan koneen käytöllä varsinkin kun tuo on rotsku. Limppuepäkeskolla olisi kivempi harjoitella. Jotain medium + viimeistelyainetta ja laikat sen mukaan. Merkkivalinta on täysin henkilökohtainen.
- Pe Maalis 31, 2017 5:05 pm
- Keskustelualue: Asiakaspalvelu
- Aihe: Nanolex Si3D BC
- Vastaukset: 16
- Luettu: 16375
Re: Nanolex Si3D BC
Asia kunnossa. Näin maalaisjärjellä, kun ajattelee niin eikös nuo molemmat asiat olisi selvinnyt samalla testillä? Jos se ei huononna kestoa niin testaa labrassa pidempään ja kattoo mitä tapahtuu. Jos ymmärrät pointin. Vaikkakin on ihan perusjamppa-päättelyä.
- Pe Maalis 31, 2017 2:15 pm
- Keskustelualue: Säännöt & Ohjeet
- Aihe: Detailingshopin Apupoika-status on päättynyt
- Vastaukset: 1
- Luettu: 10447
Re: Detailingshopin Apupoika-status on päättynyt
Osuus foorumilla jätettiin kuitenkin näkyviin käyttäjille. Ainakin hetkeksi.
- Pe Maalis 31, 2017 9:55 am
- Keskustelualue: Asiakaspalvelu
- Aihe: Nanolex Si3D BC
- Vastaukset: 16
- Luettu: 16375
Re: Nanolex Si3D BC
Ihan mielenkiinnosta kysyn:
Jos testit ovat kesken että parantaako BC Si3D:n kestoa niin miten on todennettu ettei se sitä huononna?
Jos testit ovat kesken että parantaako BC Si3D:n kestoa niin miten on todennettu ettei se sitä huononna?
- Ti Touko 10, 2016 7:30 am
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Pesukintaat?
- Vastaukset: 343
- Luettu: 124159
Re: Pesukintaat?
Olen vuoden päivät pessyt incredimitillä x2 ja padilla. Ovat mainioita laitoksia. Ei ole paluuta muihin.
- Su Touko 08, 2016 8:20 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: kestopinnoitteet
- Vastaukset: 1435
- Luettu: 483419
Re: kestopinnoitteet
Mitä pintaan kun maali on pehmeä?
- Ti Touko 03, 2016 1:39 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Aloittelijan kysymyksiä
- Vastaukset: 562
- Luettu: 227267
- Ti Huhti 26, 2016 3:11 pm
- Keskustelualue: Käyttäjien testit
- Aihe: Biggest Shampoo test ever! ja Urranin testien kommentit
- Vastaukset: 486
- Luettu: 329839
- Pe Huhti 22, 2016 8:13 am
- Keskustelualue: Palautteet & Parannusehdotukset
- Aihe: Foorumin Toiminta.
- Vastaukset: 57
- Luettu: 58517
Re: Foorumin Toiminta.
Ollaan tehty päätös aikaisempien kokemusten perusteella, ettei muokkausta otetan käyttöön. Tässä on käynyt näitä huutelijoita, jotka aiheuttaa trollausta ja sitten muokkaa omat viestit tyhjiksi. Pitää tutkia voiko muokkauksen avata vain myyntiosioon. Hintojen muokkaushan onnistuu kyllä uuteen viesti...
- Ma Huhti 11, 2016 2:22 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: kestopinnoitteet
- Vastaukset: 1435
- Luettu: 483419
Re: kestopinnoitteet
Tuota Sonaxia. On helppoa kuin heinänteko sillä.
- Su Huhti 10, 2016 9:45 pm
- Keskustelualue: Sisätilat
- Aihe: Parhaat nahanhoito aineet
- Vastaukset: 278
- Luettu: 226695
Re: Parhaat nahanhoito aineet
Olen LC:ia käyttänyt. Ihan hyvää on. Tekee aluksi pinnan todella liukkaaksi, mutta se häviää päivän ajossa ja suoja jää.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- La Huhti 09, 2016 10:03 pm
- Keskustelualue: Asiakaspalvelu
- Aihe: Tuotelahjoituskilpailu 1/2016
- Vastaukset: 26
- Luettu: 17736
Re: Tuotelahjoituskilpailu 1/2016
Olisko linkki rikki? Aikasemmin näkyi, ei enää.
- To Huhti 07, 2016 8:01 am
- Keskustelualue: Sisätilat
- Aihe: Nahkat puhtaaksi
- Vastaukset: 174
- Luettu: 121608
Re: Nahkat puhtaaksi
http://www.pikkupiia.fi/pikku-piia-hars ... -valkoiset" onclick="window.open(this.href);return false; Näitä.
- To Huhti 07, 2016 7:50 am
- Keskustelualue: Sisätilat
- Aihe: Nahkat puhtaaksi
- Vastaukset: 174
- Luettu: 121608
Re: Nahkat puhtaaksi
Kestovaippoja ruokakaupasta. Urranin rouva mulle osti Prismasta 6 kpl paketin. En nyt tähän hätään löydä linkkiä siihen malliin mitä tuli.
- Ti Huhti 05, 2016 11:59 am
- Keskustelualue: Kiillotuskoneet ja -välineet
- Aihe: Gallup: Mikä epäkesko rotaryn rinnalle?
- Vastaukset: 101
- Luettu: 62936
Re: Gallup: Mikä epäkesko rotaryn rinnalle?
Toinen on limppu ja toinen on pakotettu. Se on ihan varmaa,että limppu ei lyö käsille niin paljoa.
Molemmilla saat varmasti samaa jälkeä aikaan. Tahna- ja laikkavalinnat vaikuttaa jälkeen siinä missä konekkin.
Molemmilla saat varmasti samaa jälkeä aikaan. Tahna- ja laikkavalinnat vaikuttaa jälkeen siinä missä konekkin.
- Pe Huhti 01, 2016 10:42 am
- Keskustelualue: Näyttämö
- Aihe: Mitsubishi Lancer vm.2006
- Vastaukset: 71
- Luettu: 37786
Re: Mitsubishi Lancer vm.2006
Olen kokeillut molempia tyylejä. Lopputuloksessa en ole huomannut mitään eroa.
- To Maalis 31, 2016 10:05 am
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: E85 sätöstelyt
- Vastaukset: 76
- Luettu: 24983
Re: E85 sätöstelyt
Päästöt, budjetti/katevaatimus, varmuusvarat koneeseen ja voimansiirtoon, luonne joka miellyttää kaikkia, sopivuus muihin autoihin, joihin moottori asennetaan ymym. Noiden kanssahan ne valmistajat painii. Olisihan valmistajilla osaamista ja resursseja tehdä mitä halauvat, jos ei osakkeen omistajista...
- Ti Maalis 22, 2016 4:13 pm
- Keskustelualue: Käyttäjien testit
- Aihe: Ammo Nyc: Foam/Hydrate/Spit
- Vastaukset: 19
- Luettu: 12545
Re: Ammo Nyc: Foam/Hydrate/Spit
Mulla on Cupran niskassa pari kiekkaa Skiniä ja Creme päällä. Molemmat ihan loisto tuotteita käyttää. Kestosta sitten myöhemmin. Hydrate löi kyllä ihan ällikältä. Aivan erilainen tuote mitä oon ikinä kokeillut. En epäile lainkaan, että tuo ei lisäisi kerrosta. Ei se ainakaan poista vahaa/sealanttia....
- To Maalis 10, 2016 8:55 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Asiaa liuottimista
- Vastaukset: 166
- Luettu: 71286
Re: Asiaa liuottimista
Toim.huom. Nyt asiaan. Juupas eipäs vähemmälle. Ph/kaustisuus-keskustelu (liuotin pesuaineissa) on varmasti monelle hyvää uutta tietoa. Niin ja autotuotteissa pysytään. Cilit Bangille voi perustaa pölyhuiska.com-foorumin.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk